16 Kasım 2009 Pazartesi

Bu kadar Ödün Verilmesinin Sebebi Ne?





İnsanları anlamakta güçlük çekiyorum bazı anlarda.

Bir erkek veya kadın fark etmez, karşı cinsle ikili bir ilişkiye başladığı zaman; sevgili olduğunda, nişanlandığında yada evlendiğinde değişmek zorunda mıdır?

Birlikte olduğu insana gözü kapalı her şeyi vermeli mi? (fesatlığa lüzum yok şimdi.) Ödün vermekten falan filan bahsediyorum şurada yahu...

Artık sevgilim/nişanlım/kocam/karım var, bu demektir artık onun dışında bir özel hayatım yok. Her şeyimi bilecek, geçmişimi bile incik cincik hesap vereceğim, he ona da hesap soracağım orası da ayrı.

Çünkü zaten o kadar eminim ki hayatımın sonuna kadar artık o var, olurda yarın yanımda olmazsa bile (yine de Allah korusun) benim ondan sonra çevremde arkadaşıma, eşime dostuma da ihtiyacım olmayacak ki!!!

Bu malum ulu insan; Mail, msn, facebook, twitter bla bla bla bütün erişim alanlarımın şifresini bilecek, istediği an girip istediği değişikliği yapabilecek. Hiç sormadan ve hatta sonrasında da hiç bir açıklama yapmadan 100 yıllık arkadaşlarımı bile listemden silecek.

Bu olacak şey mi ya? Bizler neden arkadaşlıklar kuruyoruz o zaman, dostluk diyemiyorum çünkü dersem hatalı olan bişiler olur burada.

Şimdi de anlamaya çalışıyorum, düşünüyorum. Hoş aslında biliyorum boşuna kafa patlatıyorum ama. Böyle yapan bir partner olduğunda ve benzeri olaylar yaşandığında; suç kimde aranmalı? Sorgusuzca her şeyini karşısındakine açan arkadaşa, eşe, dosta mı? Yoksa kendini bilmez ne idüğü belirsiz partnere mi?

5 yorum:

  1. merhabalar..öncelikle bebeğiniz, sonrada blogunuz için hayırlı olsun diliyorum.

    konuya dönücek olursak,ben şahsen tüm ikili ilişkilerimde benim özel alanım dediğim şeylere müdahale ettirmemek adına mesafeli bir tutum içindeyim.karşımdakinden o anlayışı ve mesafeyi,ölçülü yaklaşımı bulma çabalarıyla uğraşmaktansa böylesi daha kolay geliyor bana..
    sevgili/nişanlı/eş kavramının sürekli değişim gösterip ki bu kadın olan birey içinde geçerli,herşeye müdahale etmesine,iz sürer gibi davranmasını gerektirir gibi klişeleşmiş bir mantıkla yaşamasına pekte anlam veremiyorum..neyseki biz(eşim ve ben)bu klişeden uzağız..

    YanıtlaSil
  2. öncelikle bebeğinizi sağlıkla kucağnıza almanızı dilerim her ikinizin de eğer ilk çocuksa ve yeni evliyseniz bence yazdıkların normal bir zaman sonra bunların değişeceğni karı kocanın kendine ait zamanlar özel anlar arayacağını ve bunların ilişkinin sağlığı için de gerekli olduğunu göreceksin

    YanıtlaSil
  3. GeCe ve allımorlu; güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Konu da bahsettiğim eşim ve ben değiliz.(çok şükür) :) bir başkasının yaptıkları kafama takılıp canımı sıkan bir boyuta geldiği için yazmıştım...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun mügüş(gülo öyle diyo)ben gülcanın kuzeni bu kız zaten sülalede blogsuz kimseyi bırakmıcak.yazışmak dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  5. SerpiL;
    teşekkürler serpil. sanırım söyleidğin yolda hızla ilerliyor :) görüşmek üzere...

    YanıtlaSil