11 Kasım 2009 Çarşamba

sen bize geliyorsun....

Bugün öğrendim seni…

Dr telefonda gebelik başlamış dediğinde suratım ne hal almıştı acaba :) o andan sonra suratıma aptal bir gülümseme yerleşti ve gitmedi. Çok tuhaf bir his ve galiba tarifi de yok.

Dr daha çok erken takip edelim dedi. Kötü hiç bişi düşünmek istemiyorum, senin bize geleceğini düşünmekten başka bir şey düşüneyim istemiyorum.

Sağlıkla sıhhatle gel bize bebeğim :) :) bebeğim, benim bebeğim, bizim bebeğimiz.

Saat 13:47 baban henüz senden haberdar değil. Telefonda yada msn de söylemek istemedim. Seni yüz yüzeyken duysun sana uzansın dokunsun istedim.

Şimdi söylemeyip eve gitmeyi sabretmeye çalışıyorum.

Sen bize geliyorsun bebeğim hayırlısıyla… bizi iste olur mu? Biz seni çok istiyoruz…


P.S. Yukarıda ki yazı 07.09.2009 tarihinde miniğimiz için yazdığım ilk kelimeler.




4 yorum:

  1. aman ne de güzel yazarmış.. o elma çekirdeği de sizi istiyo bence.
    aaa gözlerim doldu beee...

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederiz yengesi :):) heuheu

    YanıtlaSil
  3. ah ne keyifdir o ilk öğreniş anı..
    eminim o minik çekirdek de çok istiyor gelmeyi, baksana şimdilerde yerinde duramıyormuş bile.. herşey gönlünüzce olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederiz sevgili Binnur. İnşallah kavuştuğumuz zamanın postlarını da paylaşırız. Sevgiler...

    YanıtlaSil