18 Aralık 2009 Cuma

Düşünüyorum... Ne Kadar Sevmiş Olabilirim?...

Sevdiğin sanatçı kim deseler tek bir ismim vardır benim, düşünmem taşınmam bellidir ve hiç demişmemiştir. Şebnem Ferah...

Yeni albümü çıktı 16 Aralık'ta "Benim Adım Orman". Dinlemeye başladım, kaynaşıyoruz albümle. :) Objektif olmam zor tabi onu bu kadar çok beğendiğim için belki ama yine olmuş yine yapmış diyorum. Bu kadar uzun aradan sonra iyi geldi.

Can Kırıkları albümü kadar bağırtmıyor, kanırtmayıp, derinden sarsmıyor belki ama yine bir yerlerden yakalayıp sarıyor. Daha yumuşak, daha sakin geldi bana ama iyi geldi :):):) Şimdi yaz gelsin konserler başlasında canlı canlı da dinleyelim artık...

Şurada da zamanın bücürük rockcısı Egoş'la konser dvdsini seyrediyoruz... Partnerimi de yetiştiriyorum :)

Düşünüyorum ne kadar sevmiş olabilirim

Düşünüyorum sen ben gece ve bir yol

Başka bir şey yok elimde, hafızamda

Düşünüyorum ne kadar yer etmiş olabilir?...







4 yorum:

  1. daha dinlemek kısmet olmadı. çok merak ediyorum yeni şarkılarını. ama beğenmemek gibi bişey de söz konusu olmayacak tabi. :)
    verdiğin Egoş linki facebook ta olduğundan hesabı olmayan göremeyecek. gerçi listende olmayan da göremiyodur.
    yaz gelsin, konserlerde canlı canlı mı dinliycen?.. yazın lohusa oluyosun o halinle konsere mi gidiceksin? :) bi kere 40'ın bile temmuzda uçacak... :)) bebikoyu kimselere satıp ta konsere gidemezmişsin gibi geliyo bana.. :)

    YanıtlaSil
  2. dinlemedim vallaha bir sigara şarkısı vardı bu hatunun onu pek bi severim

    YanıtlaSil
  3. aaaaa hiç kimse kusura bakmasın vallahi gideceğim :) Bebişimde benimle aynı zihniyette olacağı için bir kaç saat onu anneannesiyle bırakmama ses çıkartmayıp anlayış gösterecektir. Uzun oldu canlı dinlemeyeli :)
    video bu pcde yoktu o yüzden onu koydum mecburi :S

    YanıtlaSil
  4. En son Kemancıda dinlemiştim canlı canlı..Harika bir ses, harika bir performans.. Tabiki de gideceksin annesi bebiş seni anlayışla karşılar meraklanma..Ama sen onu bırakıp gidebilirmisin o ayrı..Ben eşimle Odil 3 haftalıkken dışarı çıkmıştım, hem gezmeye hem alışverişe, annem bakıyordu evde Odil'e..O kadar Kötü olmuştum ki bir yanım evde diye ağlamıştım, dönüşte bir de trafik vardı ben hüngür hüngür:))
    Çok zor oluyor onsuz bir yere gitmek..

    YanıtlaSil