31 Aralık 2009 Perşembe

Geldi....

Bitti... Heyecanla başladığımız 2009 yılıda çabucak bitti gitti. Kimine göre yavaş ve uyuz geçsede benim için 2009 bir çırpıda bitiverdi. Oldukça hareketli ve heyecanlı günler yaşadım bu yıl. Evlilik kararı aldım, nişanlandım, kınalandım, evlendim, hamile kaldım. Evli bir kadın sıfatından sonra birde şu an potansiyel anneyim :) Mutlu, yeniliklerle dolu ve heyecanlı bir yılı tamamlıyor olmanın keyfini yaşıyorum. Sağlıklıyım, sevdiklerimleyim ve şükrediyorum...

Herkesin Yeni Yılını Kutluyor ve 2010 yılının bereketli, huzurlu ve güzel heyecanlarla dolu geçmesini diliyorum... Sevgiler.





7 yorum:

  1. Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
    MUTLU YILLAR
    Sevgilerle … SeViL :…

    YanıtlaSil
  2. 2010 daha çok sevinç ve mutluluk getirsin yaşamına. hem bu yeni yılın sana bir de hediyesi var biliyosun.. 5 ay sonra eline ulaşacakmış.. :) herşey gönlünce olur umarım.. mutlu yıllar..

    akşam görüşecek miyiz? buralarda mısın?

    YanıtlaSil
  3. Gönlünden geçen tüm güzellikleri yeni yıl beraberinde hediye getirsin..Mutlu yıllar..Bu yıl elma çekirdeğine de kavuşacaksın Allah'ın izniyle..

    YanıtlaSil
  4. hepinize ayrı ayrı teşekkürler.

    Serpil; mim ile ayrıca ilgileneceğim :)
    Gülcan; bu yıl biz arkadaşları ağırladık :) o yüzden gelemedik öğleden sonra ayak üstü uğradım kaçtım. ;)

    YanıtlaSil
  5. 2010 minik mutlulukları beraberinde getirmiş olsun senin için..

    YanıtlaSil
  6. Ghanima; teşekkür ediyorum güzel dileğin için. 2010 hepimiz için güzellikleri getirmiş olsun.

    YanıtlaSil