11 Ocak 2010 Pazartesi

En Sonunda Avatar...





Geçen hafta havuz günlerimden birisini çaldık ve kocayla nihayet yer bulduğumuz Avatar'a gittik. Na'vilerin temizliği, saflığı, ikranlar ve tabii toruk macto'nun etkisine girmemek mümkün değildi benim bünyede :) Birde insanların aslında ne kadar zalimleşebildiğini birkez daha aklıma soktu film. Görsellik dışında aslına bakarsanız çok da abartılacak bir film değildi bence. Evet konu vasat, klişe, bla bla bla ama keyifle izlettiriyor kendisini.

3 boyutlu izlememiş olsam tabii bir anlamı olmayacaktı. 3 boyutlu film izlemek hakikaten keyifli birşey, zırt pırt gözümden düşecek diye huylanıp ittirdiğim gözlükler dışında :) Gözlüklerimden kurtulalı 2 yıl oldu, bu kadar zaman sonra onları takınca bir tuhaf oldum, burnumun üzerinden işaret parmağımla gözlüğü itip durdum tamamen istemdışı olarak :)


Demem odur ki halen benim gibi izlemeyen kaldıysa 3 boyutlu sinemalardan birisinden yer bulsun ve kapsın sevdiceğini yada yanında sevdiği başka bir çiçeği, böceği gitsin sinemaya, izlemedim demesin. Gitmek, görmek lazım tabii. :)

Bu arada gelecek filmler içerisinde gösterdiği 3 boyutlu çizgi animasyon ve Tim Burton'ın Alice Harikalar Diyarında filmini de 4 değil 14 gözle bekliyorum bakalım.

3 yorum:

  1. yaa bu avatar da dillere destan oldu. merak ediyorum ben de artık. başta hiç ilgilenmemiştim ama her izleyen beğeniyle bahsediyor.
    bu arada Alice mi geiyomuş?.. yaşasınn ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. alice harikalar diyarında 3 d mu geliyor yaşasın!!
    ben avatarı bu gidişle izleyemiyeceğim galiba :s

    YanıtlaSil
  3. evet "Alice in Wonderland" 3D olarak mart ayında geliyor ve fragmanları hakikaten çok keyifliydi. 3 boyutlu filmlerin yolu açıldı artık sanırım :)

    YanıtlaSil