5 Mart 2010 Cuma

Rüzgar Gibi Geçti....



Dün doğum günümdü ve çok keyifli güzel bir gündü... Ama çabuk bitti bu kısmını hiç sevmiyorum...

Fotoğraftaki çiçekleri canım babacım almış doğum günüm için.

Gündüz iş yerinde arkadaşlarımla kutladık benim için 3 katlı çilekli pasta yapmışlardı hmm yummyyyy çok lezizdi. O kadar lezizdi ki herkes pastasının son lokmalarını hüpletirken olamaaaaaz fotoğraf çekmedik diye yakınmaya başladım ama olan oldu foto falan yalan oldu yemekten kendimizden geçtik. Çok lezizdi buradan kuzuma tekrar teşekkürler :):):)

Akşam iş çıkışı annemlerdeydik hepimiz orada toplandık, bir tek canımcım kardeşçim yoktu ama bu seferki son bundan sonrakilerde hep oda olacak, hem seneye bir arada olacağız hem de ben bu kez kucağımda Mai ile mumları üfleyeceğim. Bu arada annemde pastamı yapmıştı. Ayyyy o da çok lezzetliydi bu seferki frambuazlıydı ve şaşkın ben yine fotoğraf çekmeyi unuttum...

Ayrıca gün içerisinde senin bebeklerin'den sevgili Dilek arayarak doğum günümü kutladı. Çok şaşırdım ve çoook sevindim. Buradan da tekrar teşekkür ediyorum... :) Sevgiler....

4 yorum:

  1. demek annelerimiz bizi aynı güün doğurmuş.ne iyi etmişler:)))

    YanıtlaSil
  2. Serpil'cim gecmis dogum gununu kutlarim ;)

    YanıtlaSil
  3. Gecte olsa dogum gunun kutlu olsun.En guzel gunleri sevdiklerinle beraber yasaman dilegiyle..
    Kenya'dan kucak dolsu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim papatya, buralardan da kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil