14 Haziran 2011 Salı

5 Ay + 8 Gün + 5 Kilo :)

5 kilo ne kadar mutluyum :) İlk hamileliğimde toplamda tam 30 kilo almıştım. Kontrolsüzdüm, sonbahar ve kış ayına denk gelmişti. Her akşam 1 kilo çileği 1 kase şekerle yiyordum eee evet iyi halt ediyordum ki sonunda aldım 30 kiloyu oturdum.

Şu yazımda yaklaşık aynı haftalarda 15 kilo aldığımı yazmışım.

Şimdi ise aldığım 5 kilo ile çok mesudum :) Tabi bu kiloyu dr kontrolünde alıyorum, oğlanın gelişimini engelleyecek en ufak birşeyi yapmak isteyeceğim son şey!

Yaz ayında olmanında avantajları var tabi, bol bol ve taze taze meyve sebze yemek benim için avantaj. Yine 1 kilo çilek yiyorum bir oturuşta ama yanında 1 kase toz şeker olmadan ;)

Geçtiğimiz hafta detaylı ultrason kontrolü vardı. Herşey çok şükür yolunda. 2 hafta sonrada şeker yüklemesi yapılacak, inşallah onda da bir sıkıntı yaşamam.

İkinci hamilelikler için çok zor geçer derlerdi yada benim etrafımdaki felaket tellallarının uydurması bilmiyorum ama benim için 2.hamilelik daha rahat geçiyor, üstelik tepemde bir başka kuzu olmasına rağmen. Kızımında herşeyiyle ben ilgileniyor olmama rağmen. Hala her akşam küvete eğilip ben yıkıyorum, hala gece benim kendisini uyutmamı istiyor. Uyumak istediğinde gelip kucağıma çıkıyor kafayı göğsüme yaslıyor, şarkılarla kucakta sallanıp, keyif yaparak uykuya dalıyor. İkimiz dışarı çıktığımızda hala merdivenlerde pusetini kucaklıyorum, daha daha bir sürü şey aynı devam ediyor hayatımda. İkinci hamileliklerde 1.de olduğu gibi evhamlı da olmuyorsun, herşeyi kafaya takmıyorsun zamanında nasıl geçip gittiğini anlamıyorsun. Çoğu gitti azı kaldı diyorum. Eylül sonu, Ekim başını bekliyorum. (dr sezeryan olacağı için 2.bebekte 10 gün erken doğum olabileceğini söylüyor. zaten gıcığım bu sezeryan mevzusuna. ayrı bir postta yazayım onu)

birde son halimi ekleyeyim tam olsun, ben ve sabah sütüm huzurlarınızda ;)



Hepinize öpücükler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder