29 Haziran 2011 Çarşamba

"Benim burada ne işim var" Der Gibiyim...

Geçmiyor son günlerde ofiste saatler. Neden bilmiyorum, garip sıkıntım ve ağırlıklarım var üzerimde... (kilo ağırlığımdan bahsetmiyorum şekerim :))

Eve gitmeden evde yapacaklarımı düşünüyorum, düşünüp düşünüp nasıl yetişeceğim diyorum...
  • Akşam eve gidince ne pişireceğimi düşünüyorum,

  • Bize ne pişireceğimi buluyorum sonra ama bu Mai için uygun olmaz, Mai'ye ne pişirmeliyim derdine düşüyorum,

  • Ertesi gün Mai'nin öğlen çorbasına ne yapayım onu düşünüyorum,

  • Eve gidip makinedeki çamaşırları alıp kurutmaya atmam gerektiğini,

  • Kurutmadaki nevresimleri çıkartıp katlamam gerektiğini,

  • Bu arada hafta sonunda ütü için verdiğim gömlekleri getirecek olan Güven Bey'e geldiğinde nevresimleri vermem gerektiğini düşünüyorum,

  • Bunları yaptığım sırada Mai'nin henüz uyumamış olacağını ve "adne, adne" diyerek bacaklarıma yapışmış olacağını düşünüyorum,

  • Mai bacaklarıma yapışmışken hiç birşey yapmayı istemediğimi ve onu hemen kucaklayıp mıncır mıncır öpmeye başlayacağımı düşünüyorum, (en keyifli kısmı bu zaten düşünceler arasında)

  • Yemekler yenip, Mai ile oynaşılıp, mayışıldıktan sonra Mai uykuya dalarken ben banyo yapabilmeyi düşünüyorum,

  • Başarabilirsem de ojelerimi çıkartıp yenilemeyi düşünüyorum,

  • Saça fönü sabah uykusundan 15 dakikayı gözden çıkartarak sabaha bırakıyorum....
Bu kadar düşünülecek şey içerisinde birde kalan zamanın 18:00'e kadar nasıl geçip gideceğini düşünüyorum, sanki başka işim yokmuş gibi... Şimdi ne işim var benim burada??





2 yorum:

  1. kadın olmak zor, anne olmak daha da zor.. allah kolaylık versin sana...

    YanıtlaSil
  2. çalışan anne olmak inanılmaz yorucu.. işyerinde saatler geçmek bilmiyor.. ama eve gidince bir bakıyorsun daha oturmadan gün bitmiş.. allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil