16 Mayıs 2013 Perşembe

Kışkırtan Olmazsa Sakin Biri Olabilirim

Yok yok olabilirim değil yahu sakin biriyim kışkırtan yoksa.

Ama çok rica edeceğim basma be adam sende damarıma. Zaten canım sıkılmışken, dikkatimi dağıtmak için sence gereksiz ama benim için önemli olan şeylerle uğraşırken gelip o uğraştığım şeylere takılma, sataşma.

Ben mayanın yemini verirken, yanımda domates doğruyorsan bunun tadını çıkartalım. Tadını çıkartmak yerine yanımda durupta bana laf sokma. Uyandın çocuklardan önce mayanı besliyorsun deme mesela! Kahvaltıyı hazırlamadan önce mayanı besliyorsunda deme. Hadi bunları dedin 1 kere söyle, defalarca söyleme mesela! Hadi defalarca da söyledin sonra ben heyheylenip ayyy dediğimde beni kışkırtacak o lafları söyleme! İşi şakaya vur durumu kurtar mesela. Ama kalkıp "ayyy seninle de konuşulmuyor, hiç birşey konuşmak istemiyorum seninle" deme! Eğer söylüyorsan da bu cümlenin sonuna benim deliereceğimi hesaba kat. Sonra bende kışkırıp " bende seni görmek istemiyorum" dediğimde ne kadar çıldırdığımı anla ateşli körükleme daha fazla. Bazen sen sus, bazende ben susayım.

Ama ıı-ıhh olur muu? olmaz.

Sonraaaaa hoopp suçlu kim? Tabii ki ben. Çünkü ne dedim seni görmek istemiyorum dedim.

Neden söylediğimin o andan sonra önemi yok çünkü karşımdaki sadece ne söylediğime bakıyor, neden söylediğime değil!!

Ve ben derdimi de anlatamıyorum, sonra da anlatmaktan vazgeçiyorum. Ve yine kabahatli ben oluyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder