13 Kasım 2009 Cuma

içimdeki zıp zıp :)

Bebeğim, elma çekirdeğim hatta elma şekerim :)

Nasıl keyifli bir muayene günüydü... Aslında öncesi çok stresliydi tarama testimiz vardı çünkü. Çok şükür ki her şey yolunda.

Diğer muayenelerde olduğu gibi bunda da öylece göreceğiz seni zannediyordum. Hareket ettiğini görünce inanamadım... Aaaaa aaaaaa hareket mi ediyor o öyle zıplıyor mu diyiverdim birden doktora...

-Evet, hareketli ne kelime yerinde durmuyor, boyunu ölçemiyorum dedi.

Takla atıp, amuda kalkan, göbüşünü zıplatan bir çekirdek :)
Sen nasıl bir mucizesin......

Hele bir de hissetmeye başladım mı tamam artık tadından yenmeyeceksin belli.

Bu arada; Zıpzıp bebişini gözden akan hafif yaşlarla takip eden kurtlu anne dayanamaz ve sorar;

-Cinsiyetini ne zaman öğrenebileceğiz?

Doktor 1 ay sonra kesin olarak söylerim derken,

çekirdek hava yaparcasına amuda kalktı açtı bacaklarını hey Allahıııııım :)

Doktor da bak pipisi görünmüyor, büyük ihtimalle kız dedi. Bekliyoruz, göreceğiz....

Sağlıkla sıhhatle gel çekirdeğim….





















4 yorum:

  1. :)) gözünüz aydınn.. biz de bugün muayenedeydik. aynen dediğin gibi zıp zıp zıplıyodu bizimki de. ne elleri ne ayakları duruyo. kıpır kıpır.. çok güldüm.. bi ara bize sırtını döndü bariz bi şekilde sonra yüzüstü oldu. dedim yandık bi Egemen daha geliyo birlikte zıplar kudururlar artık. ben de meraklı ve sonradan heveslenen anne olarak sordum cinsiyeti hakkında bi tahmininiz var mı diye. doktor kıza benzettiğini söyledi. 1 aya kadar sen de ben de alırız kesin cevabı heralde :))

    YanıtlaSil
  2. hayırlısı inşallah :)
    kızların ezici çoğunluğu geri geliyor anlaşılan...

    YanıtlaSil
  3. yorumu gönderdiğiniz zaman acaba unuttum mu ben bir şiparişi dedim ama bloğa bakınca tahmin ettim "müge hanım bu kesin" dedim kendi kendime:) allah sağlıkla sıhatle kucağınızda görmeyi nasip etsin canım:)) kocaman öpüyorum:)
    not: senin bebeklerin'e kavuşmaya az kaldı...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :) o kadar heyecanla bekliyorum ki... ama eminim çok güzel olacaklar.

    YanıtlaSil